בואו להכיר את האטרקציות שלנו לאירועים!

היום נכנס יותר ויותר המושגים של אטרקציות לאירועים. אם פעם בכל אירוע הסתפקו בישיבה סביב שולחנות ערוכים, מקסימום ריקודים ונאומים. היום אנו כבר ממש לא שם. מי שרוצה להפיק אירוע ייחודי ומרתק, מזמין אטרקציות. אם אתם טיפוסים שמרניים יותר זה לא אומר שאטרקציות לא קשורות אליכם. 

באירועים קלילים יותר כמו כינוסים, מפגש משפחתי או יום הולדת. תזמינו אליכם את האטרקציות: מתנפחים, שולחנות משחק ועוד, כן יש גם משחקים המותאמים למבוגרים. לעומת זאת, באירועים רשמיים כמו חתונה, ברית, אירוסין ועוד, אם אתם לא מעוניינים להפוך אותו ליעד של ילדים  קופצים ומשתובבים, אתם מוזמניות להכיר את מגוון האטרקציות שיש לנו להציע להצבה סמוך לאולם. אחת מהאטרקציות המקובלות היום בשוק ומושכות בעקבותיהן גלים של הנאה, הם המתנפחים. כיום יש מתנפחים איכותיים מכל הסוגים, מכל המינים וברמות שונות. 

טיפים להשכרת מתנפחים מוצלחת לאירוע

החלטתם שאתם הולכים על מתנפחים. קבלו מספר טיפים שאם תיישמו אותם הם ימקסמו את ההנאה שלכם מהמתנפחים. 

  • תנו לילדים לבחור- תוכלו למצוא סוגים שונים של מתנפחים בדוגמאות ובצבעים שונים. הציעו לילדים שלם או לילד קרוב משפחה "לעזור לכם" לבחור את המתנפחים והבינו מהם מה אהוב עליהם. 
  • מתנפחים שוכרים אצל חברה איכותית- קיימים היום מלא סוגים של מתנפחים ומלא חברות השכרה. כאשר אתם שוכרים מתנפחים, בדקו אם החברה מספיק איכותית ואמינה. לכל חברה יש טיב שונה של מתנפחים. אם אתם רוצים להפיק את מלוא ההנאה, פנו רק לחברה איכותית שתספק לכם מתנפחים ברמה.
  • לא משכירים את המתנפחים הזולים- יש היום אין ספור חברות השכרה למתנפחים שמבטיחות מחירים זולים. אך חשוב לשים לב שבדרך כלל המתנפחים הזולים הם פחות איכותיים וממילא קשה לעבוד איתם והילדים פחות נהנים. כאשר בוחרים מתנפחים להשכרה הכי חשוב שתסתכלו על האיכות ועל ההנאה שתשאבו מהשימוש במתקן.
  • מתנפחים קרוב לבית- אם אתם רוצים לחסוך בעלויות, בחרו חברת מתנפחים קרובה לבית. ככל שחברת ההשכרה תהיה רחוקה ממכם יותר, כך המחיר יהיה יקר יותר. 
  • מתנפחים בתפעול עצמי- מתקנים מתנפחים בתפעול עצמי יהיו זולים יותר ובאיכות שווה. כל השאלה היא אם יש לכם כוח לעבוד או שאתם רוצים להיות משוחררים ולהנות. אם קצת עבודה לא מפריעה לכם אין שום סיבה שתשלמו על מתנפחים + איש צוות. הזמינו את המתנפחים, הפעילו את המפוח ותהיו אחראים!

מתנפחים לבריכה- אם אתם רוצים לשדרג את האירוע שלכם תבחרו במתנפחים לבריכה ואז האירוע יהפוך לליגה.

כל האטרקציות לאירועים נמצאות אצלינו!

אצלינו תמצאו מתנפחים איכותיים במיוחד ואטרקטיביים שיעשו לכם מצב של ממש. אבל לא רק זה, יש לנו מגוון שלם של אטרקציות, שולחנות משחק, ג'ימבורי ודוכני מזון. כל מה שיהפוך את האירוע שלכם לחוויה מושלמת עבור ההורים וגם עבור הילדים! 

הקליקו כאן לשיחה עם האיש שלכם בבמבי.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן