איזה ציוד תצטרכו להפעלות לימי הולדת?

אנו בבמבי עושים הכל כדי לעזור לכם להנות את הילדים, את המבוגרים ואת כל מי שמשתתף באירוע יום ההולדת אותו אתם מפיקים. אצלינו תוכלו למצוא מגוון רחב של פעילויות לילדים בעיקר בתחום הגופני. חברת במבי הוקמה על ידי בוגר מכון ווינגיט לחינוך גופני – עופר בן דוד. ועל כן, לא תמצאו אצלינו פעילויות מדיה, או כאלה שהילדים צריכים לשבת על הכסא, תמיד, אבל תמיד הם יצטרכו לזוז, לרוץ ולהוציא הרבה מאוד מרץ. כי בריאות וכיף, זה אנחנו.

אילו פעילויות נבחרות באופן גורף לימי הולדת? 

זאת שאלה בלי תשובה. זה תלוי בגיל חתן יום ההולדת, זה תלוי במזג האוויר, זה תלוי באופי של המשפחה ובעוד אלף ואחת דברים. יש משפחות שכולם, אבל כולם ללא יוצא מן הכלל יתעדפו בראש ובראשונה פעילות עם מים וגם זה בתנאי שזה בקיץ כמובן. ואילו לעומת זאת יש משפחות בהם פעילות עם מים רק תרתיע את הילדים. ולכן, זו תהיה הפעילות האחרונה אותה הם יבחרו. בקיצור… ככל שפרצופיהם שונים כך דעותיהם שונות.

מהן הפעילויות אותם תוכלו למצוא בבמבי? 

בואו נדבר לעניין. הבנו כבר שאין רוב בנושא של בחירת פעילויות, זה תלוי בגורמים שונים. לכן, כדי לייעל את הכתבה הזו, נשמח לספר לכם על מבחר הפעילויות איתם אנחנו מתעסקים, כדי לעזור לכם להגיע לכלל הכרעה, כי אחרי הכל, תצטרכו להחליט בסוף. 

  1. סטוקר מרופד – אם אתם חוגגים את יום ההולדת בפארק שיש בו אספלט חלק ונוח, תוכלו לשכור סקוטרים לגלישה. הילדים יהנו, יוציאו מרץ, ואתם תוכלו לרוות נחת. מה זה סקוטר? סקוטר זה ריבוע עץ, המונח על גלגלים. הסקוטר יכול לבוא לידי שימוש באופנים שונים, הילדים יכולים לזחול עליו ולחזק את חגורת הכתפיים, הם יכולים לשבת עליו ולהתקדם בעזרת הרגליים, האפשרויות רבות.
  2. מסלול שיווי משקל – מסלול מעץ, מאתגר את הילדים, ונותן להם הרבה סיפוק ותחושת הצלחה. שמירה על שיווי משקל הוכחה כמפתחת מאוד ובעלת משמעות רבה במיוחד. הפעילות היא אתגרית לגילאי שנתיים עד ארבע ואפילו יותר.
  3. חבילה לאירוע יום הולדת – תוכלו להשכיר חבילה המיועדת ליום הולדת המכילה שני מתקנים מתנפחים, בוקסה שתעשה לכם שמח, מכשיר סוכר ועוד. החבילה הזו, מהווה בסיס למסיבות יום הולדת. ברוב ההזמנות שלנו, מתווספים לחבילה זו עוד פריטים משלל המגוון שיש לנו להציע.
  4. מ – ת – נ – פ – ח – י – ם – אין כמו מתנפחים כדי לתת לילדים את הכיף הכי גדול. כשרואים מתנפחים, גם הילדים הגדולים ואפילו הנערים, חוזרים להיות ילדים קטנים שנהנים מכל קפיצה. מגוון המתנפחים שלנו, הוא הדגל שלנו. כדאי לכם להיכנס לגלריה המופיעה באתר ולהתרשם מסוגי המתנפחים שיקפיצו לכם את האירוע למשהו שעוד לא היה. גם אם אתם רוצים להפעיל משפחה ענקית, או בית ספר שלם. יש מקום לכווווווווולם עם המתקנים של במבי. 

אז קדימה, למה אתם מחכים?! בחרו את הפעילות המועדפת עליכם ותתחילו להנות. במבי רוצים לעשות לכם כיף. תנו למומחים לעבוד בשבילכם. 

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן