השכרת מתנפחים איכותיים לכל אירוע

אם היו שואלים אתכם מה הם זיכרונות הילדות האהובים עליכם, רבים מכם היו מזכירים גני שעשועים ומתנפחים. המתקנים השונים שגדלנו עליהם לעולם אינם נמאסים, וכיום יש ביקוש גדול יותר למתנפחים מאי-פעם. אם אתם מחפשים שירות השכרת מתנפחים, הטיפים הבאים יעזרו לכם לארגן אירוע שילדים ומבוגרים כאחד לא ישכחו במהרה.

בחרו מתנפחים שמתאימים למקום האירוע

מתנפחים זמינים כיום במגוון צורות ועבור מגוון אירועים. אם אתם מקיימים אירוע בפארק או במקום ללא מים, מומלץ לבחור מתקנים יבשים שמתאימים למקומות מהסוג הזה. מתנפחים יבשים מתאימים לשלל אירועים, וחשוב שתבחרו בהם על פני מתנפחים למים.

אם אתם מקיימים אירוע בבריכה או מתכננים אירוע קיצי רטוב – זמינים לכם מתקנים שמיועדים לסביבת מים. מתקני מים מלווים במערכות מים שיוצרות סביבה מהנה במיוחד. לעומת זאת, אם אתם עורכים אירוע בבריכה – מומלץ לבחור במתנפחים שמתאימים לבריכה.

קחו בחשבון את מספר המשתתפים

בין שמדובר ביום הולדת או באירוע בבית הספר, חשוב שתשכירו מתנפחים בהתאם למספר המשתתפים. ניתן לשכור מספר מתנפחים עבור כל המשתתפים באירוע כדי לאפשר לכולם ליהנות. באופן הזה, הילדים לא יצטרכו לחכות בתורים ארוכים, והם יוכלו לעלות על מספר מתקנים בלי בעיה.

הקפידו לבחור מתנפחים איכותיים בלבד

מתקנים מתנפחים צריכים להיות בטיחותיים – בייחוד באירועים שבהם משתתפים ילדים. מתנפחים צריכים להיות חזקים, לעמוד בתנועה רבה, להחזיק משקלים, ולהיות ללא פגמים. כאשר מטפסים על המתקנים האלו, הם עלולים לקרוס, וזה בהחלט לא מצב רצוי. כדי שזה לא יקרה, בחרו שירות השכרת מתנפחים של חברה שעומדת בתקני בטיחות, וכזו שמספקת צוות עובדים שמקפיד על בטיחות בכל עת. 

חשבו אם אתם מעדיפים מתנפחים פשוטים או מורכבים

ישנם סוגים רבים של מתנפחים שאתם יכולים לשוכר: מתנפחים לקפיצה, מתנפחים עם מנהרות, מתנפחים עם מגלשות, מתנפחים עם מכשולים, ועוד. כל סוג של מתנפח מתאים לקבוצת גיל אחרת, ועליכם לבחור מתנפחים בהתאם לגילאי המשתתפים וגם בהתאם לפעילויות שאתם רוצים לערוך.

המתנפחים של במבי: אטרקציות מהנות למגוון אירועים

אם אתם מתכננים אירוע לילדים קטנים או לילדים גדולים – במבי כאן עבורכם. החברה שלנו מתמחה באספקת מתקנים ואטרקציות למגוון אירועים – החל מימי הולדת, דרך אירועים בבית הספר ועד לאירועים בבריכה.

הצוות המקצועי שלנו מיומן בהתקנה ותפעול של מתנפחים ממגוון סוגים, והחברה שלנו עומדת בתקן הישראלי המחמיר. בטיחות היא לא נושא שאנו מתפשרים עליו, והמתקנים שלנו עוברים בדיקות תקופתיות כדי לוודא שהם בטוחים לשימוש.

כדי להשלים את האירוע שלכם, אתם מוזמנים להוסיף דוכני מזון הכוללים דוכני המבורגר, צמר גפן מתוק, נקניקיות, צ'יפס, ועוד. בין קפיצות על מתנפחים, המשתתפים יוכלו לנוח עם פינוקים טעימים במיוחד שנכין עבורם.

אם אתם מחפשים שירות השכרת מתקנים איכותי ובטיחותי, במבי כאן עבורכם. פנו אלינו ואנו נשמח לספק לכם ייעוץ ושירות מתנפחים בהתאמה אישית ועבור כל אירוע.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן