הכל על הפעלות לימי הולדת של במבי!

חברתינו, חברת במבי היא חברת הפעלות לאירועים. אצלינו תמצאו מתנפחים מדהימים ואיכותיים, יבשים ורטובים; דוכני מזון הכוללים: סוכר, פופקורן, צ'יפס, פלאפל נקניקיות, טאבון, המבורגר ועוד; שולחנות משחק, מתקני גימבורי, ספורט ועוד. 

אצלינו תוכלו להשיג כל מה שתרצו ליום הולדת שמח ועליז. 

כעת ניתן לכם קצת טיפים להכנת מסיבת יום הולדת כיפית ותוססת. 

דבר ראשון – בקשו המלצות על המפעיל

למפעיל יום ההולדת יש חשיבות מכרעת בהצלחה של האירוע. הוא זה שמנווט את העניינים, משלהב את האווירה ומשמח את הילדים. יש חסרונות רבים של מפעיל יום הולדת שעלולים להוריד את האירוע לטמיון. מספיק שהוא בחר בילד אחד מספר פעמים רב מידי וכבר יש תחושות של מרמור. ולכן, לפני שאתם מזמינים מפעיל יום הולדת בקשו המלצות מחברים וידידים וזכרו שלא לוקחים מפעיל יום הולדת לפני ששמעתם עליו המלצות. 

עשו יום הולדת במשותף עם עוד ילד

יש משהו מאוד מוצלח ביום הולדת משותף עם חבר נוסף. קודם כל התקציב כפול ואפשר לפרגן יום הולדת הרבה יותר גדול ויחד עם זאת, מסיבת יום ההולדת תצא לכם יותר זול. בנוסף, לילדים עצמם זו חוויה לא רגילה, שני ילדי היום הולדת מרגישים חשובים מצד אחד ומאידך גם נותנים ביטחון אחד לשני. בשביל החברים זה אירוע בלתי נשכח. חשוב לציין שאנו לא ממליצים על יום הולדת ליותר משני ילדים יחד. אי אפשר להעניק תשומת לב בו זמנית לשלושה ארבעה ילדים. לעומת זאת, שני ילדים זה עדיין אפשרי ועם מפעיל טוב הם לא ירגישו מקופחים.

קבעו תקציב מראש

אם אתם לא רוצים להגיע למצב בו אתם מוציאים כספים על תפאורה ואז מגלים שלא נשאר לכם כסף לכיבוד או למפעיל, אתם צריכים להתארגן מראש. רשמו מראש את כל הדברים שאתם רוצים שיהיה באירוע היום הולדת. בר ממתקים, עוגת ראווה, כיבוד, הפעלה, תפאורה ועוד. לאחר מכן חלקו את התקציב שיש לכם ליום ההולדת לקטגוריות הללו. כך לא יווצר מצב שתוציאו על תחום אחד יותר ממה שתיכננתם ולא ישאר לתחומים האחרים. 

הורידו את הממתקים מהשולחנות מיד עם תחילת הההפעלה!

חשוב להבין שבהפעלת יום הולדת אתם משקיעים הרבה כסף. ובאיזו שהוא מקום, כאן מגיע השיא של האירוע. כדי למצות את מלוא ההנאה מההפעלה, צריך שהילדים יהיו מרוכזים. ובשביל זה הממתקים צריכים להיעלם. לאחר ההפעלה תוכלו להחזיר את הממתקים. ובהפעלה עצמה הילדים ישתפו פעולה במלוא ההנאה ללא הסחות דעת שונות. 

למה הפעלות לימי הולדת מזמינים אצל במבי!

לא חסרות סיבות. אצלינו תמצאו מגוון רחב של הפעלות החל ממתנפחים ייחודיים, שולחנות משחק, ג'ימבורי ועוד. הצוות שלנו מקצועי, החברה הוקמה ומנוהלת על ידי מתמחה לגיל הרך. המוצרים שלנו איכותיים ותוכלו לשאוב מהם את מלוא ההנאה. 

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן